Reklamationer

Ingen elsker reklamation !

Men hos Ritter Plus sætter vi en ære i, at hjælpe vores forhandlere hurtigt og effektivt med deres reklamationer, så de kan give deres kunder klar besked.

I samarbejde med handling.app kan vi nu tilbyde vore forhandlere en nem og enkel måde at håndtere deres reklamationer på.



Alt foregår via en app på medarbejderens smartphone, og med nogle få klik har man oprettet en sag, der så vil blive besvaret indenfor få dage.

Der kommer svar tilbage både på mail til butikken, samt i selve app'en.

App'en kan hentes til både iPhone og Android herfra:

iOS - Applehttps://apps.apple.com/dk/app/handling-app/id1514109576?l=da
Androidhttps://play.google.com/store/apps/details?id=app.handling.mobile

Som forhandler burde du allerede have fået et login tilsendt, men ellers klikker du blot på "glemt kodeord" inde i app'en og får straks et link på mail, hvor du kan nulstille koden.

Se evt. om der ikke ligger en mail fra handling.app i jeres spam eller uønsket post mappe allerede.

Har du spørgsmål til login, funktionalitet eller andet, bedes du kontakte handling.app på hello@handling.app eller ringe 71747202.

Sådan opretter du en sag på få minutter:

1. Klik på "Opret reklamation":


2. Vælg brand (Nutcase):



3. Vælg type af reklamation:


4. Beskriv skaden kort:



5. Tag foto eller video af skaden:



6. Tag foto af klistermærket i hjelmen med produktionsdatoen:


7. Skriv en intern note til sagen (valgfrit):


8. Sagen er nu oprettet:


9. Modtag svar på mail og i app'en indenfor få dage:


Sådan !
Nemmere kan det ikke gøres :-)